רשות שדות התעופה הודיעה הערב (שבת) כי כלל מתקני הרשות, ובראשם נמל התעופה בן גוריון, יפעלו מחר כסדרם. עם זאת, ברש"ת ממליצים לנוסעים להיערך מבעוד מועד לעומסי תנועה בדרך לשדה, אך מדגישים כי אין צורך להגיע מוקדם מהרגיל.
על פי ההנחיות, דלפקי הצ'ק-אין ייפתחו כשלוש שעות לפני מועד ההמראה, והרשות ממליצה לבצע רישום מוקדם מהבית ולהנפיק כרטיס עלייה למטוס מראש. כמו כן, הובהר לנוסעים לוודא את פרטי הטרמינל והקומה שממנה יוצאת הטיסה, ולבדוק כי אין ציוד אסור כמו נשק או תחמושת בתיקים.
