ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במהלך ריאיון שערך ביום חמישי החולף עם מגיש פוקס ניוז מארק לוין בתוכנית הרדיו שלו כי הקרנות של המיליארדר היהודי ג'ורג סורוס מעורבות בקידום תעמולת החמאס בארצות הברית.
ראש הממשלה נשאל על ידי לוין על עליית האנטישמיות דווקא לאחר טבח ה-7 באוקטובר וענה כי: "זהו קמפיין של השמצות ושקרים שמבוצע על ידי חמאס, אך הוא מקבל רוח גבית מארגונים לא ממשלתיים שונים, אותם אנשים שלוקחים חלק באנטיפה (ארגון שמאלני-קיצוני בארה"ב) ומחאות אנטי-אמריקאיות אחרות, במימון קטאר ואיראן, ואולי על ידי מעצמות אחרות בעולם, ובוודאי על ידי ארגונים לא ממשלתיים (קרנות ללא מטרת רווח -NGO) כמו קרן סורוס (Soros open society) ואחרים שאתם מכירים".

לדבריו של נתניהו "הם (כל הארגונים והקרנות) מתאחדים נגד ישראל – לא רק מתאחדים בשטח, ואנחנו (בזמן הזה) צריכים להילחם לא רק בציר הטרור האיראני כאשר חמאס הוא חלק ממנו אלא גם את המאבק על האמת וניקוב השקרים שהם מפיצים על ישראל". נתניהו קישר בין קבוצות המחאה נגד ישראל לקבוצות שמבצעות הפגנות אנטי-אמריקאיות באיראן או בקמפוסים של ארה"ב והוסיף: "הם לא רק שורפים דגלי ישראל – הם גם שורפים דגלי אמריקה".
קרנות החברה הפתוחה, שנוסדו על ידי ג'ורג' סורוס, ניצול שואה ותורם גדול של המפלגה הדמוקרטית, מממנות ארגונים שלעתים קרובות הם בעלי אג'נדה רדיקלית לפי ברייטברט. כיום הקרנות נשלטות בידי בנו אלכס. ג'ורג בעצמו נתן מימון בעבר לקבוצות יהודיות בארה"ב שמתנגדות נחרצות לממשלות בראשות נתניהו בהן ארגון השמאל ג'יי סטריט – שמרבה להשמיץ את ישראל בתקשורת.

ראש הממשלה נשאל גם על "הרעב בעזה" והאשים את חמאס בגניבת הסיוע שמסופק על ידי האו"ם ומדינות נוספות. לדבריו, ישראל מבצעת בימים אלה "הזרקת סיוע" ישירות לעזתים דרך הצנחת סיוע מהאוויר בנוסף לחלוקת האוכל הישירה דרך קרן הסיוע האמריקאית.
