במסגרת התוכנית 'טעמים של שבת' בהגשת השף יהודה עמר ששודרה היום (שישי) בערוץ 14, התארחה מגישת הערוץ, דנה ורון, וחשפה כיצד החלה את דרכה בתקשורת, וכיצד הגיעה לתפקידה.
"האמת?", ענתה דנה, כשנשאלה על תחילת דרכה, "מהאוטו". "פעם להיות כוכב היה עניין נורא נורא קשה. ואני התחלתי בתור אמא לילדים", סיפרה המגישה, "חשבתי שיש סתירה בין להיות דוסית לבין להיות אשת תקשורת – לא צנוע, מה יגידו, מה יהיה, אז נטשתי את התחום".
"כשהייתי בבית ספר למדתי במגמת תקשורת ועיתונאות, והייתי רגע לפני הפקת מבצעים מיוחדים בגלי צה"ל, ואז חזרתי בתשובה. ואמרתי – לא מתאים", המשיכה המגישה.

"נטשתי את התחום", סיפרה דנה, "אבל התחום המשיך לקרוא לי, ידעתי שאני צריכה מצלמה, אז התחלתי לכתוב לעצמי תכנים, לשבת באוטו ולקטר, כמו שאני אוהבת לעשות בבית, והקטעים שלי פשוט נעשו ויראלים".
"על מה דיברת?" התעניין עמר, "על כל מה שמעצבן אותי", ענתה המגישה, "קודם כל, בתור בעלת תשובה, הרגשתי שנעשה נזק לחרדים וליהדות, ושמישהו מייחצן לא נכון את האירוע".
"יהדות זה דבר נורא יפה, גם נורא חכם. יש לו תשובות להמון דברים, אנחנו דור קצת מבולבל, חולה, כואב לו, קשה לו", אמרה דנה, והדגישה "אבל יש לזה תשובות".
"הרגשתי שאף אחד לא מספר את הסיפור הזה", המשיכה המגישה, "בסוף זה כנראה גם מגיע לכמה אוזניים בערוץ 14. ומשם הכל היסטוריה".
"היום אני באמת מרגישה שאני כבר שנה וחצי בתוך הערוץ, מגשימה חלום, אני עושה את מה שאני אוהבת. אני מקווה שאוהבים את מה שאני עושה", חתמה דנה את סיפורה.
