חבר הכנסת משה סעדה מהליכוד התראיין היום (שישי) לתוכנית "ישראל הבוקר" בהגשת עידו טאובר, והתייחס ליוזמה להדיח את היועצת המשפטית לממשלה. סעדה הציע לחזור לדרך הישנה – פנייה לוועדת האיתור (ועדת גרוניס), שהמליצה בעבר על מינויה. לדבריו, אותה ועדה יכולה גם להדיח אותה, ובכך למנוע התערבות בג"ץ.
"הוועדה של גרוניס שהקמנו – לא מאוחר לחדש אותה. אני מעריך, ויותר ממעריך, שזה אפילו יעבור בג"ץ, גם בג"ץ אמר את זה", אמר סעדה.

כשנשאל האם הממשלה כבר מצאה שר משפטים לשעבר שישתתף בוועדה, השיב בנחרצות: "ברור – גדעון סער. הוא גם היום חבר ליכוד". לדברי סעדה, "גדעון סער, זה שקלקל ובחר בה, אומר היום קבל עם ועדה – היא לא ראויה, לא מקצועית, פוליטית. אני יודע שהוא מוכן להיות בוועדה".
סעדה הדגיש כי לוועדה יהיה רוב ברור: "יש לנו נציג ועדת חוקה, פרופ' שפירא, שר משפטים לשעבר, מתוך חמישה שרים וגם גרוניס חשב מלכתחילה שהיא לא ראויה".

הוא הוסיף כי הליכה במסלול ועדת גרוניס תבטיח רוב בקרב שופטי העליון אם הנושא יגיע לדיון בבג"ץ: "כמובן, עמית ועוד כמה שופטים פרוגרסיביים יהיו נגדנו, אבל זה בסדר, מותר להם להיות במיעוט". סעדה סיכם כי במקרה כזה האירוע יהיה דרמטי: "היא לא תהיה בישיבות קבינט, הנהג שלה לא יגיע אליה הביתה, לא יהיה לה רכב, ולא תהיה לה לשכה מפוארת".
