לאחר השמועות שרצו בימים האחרונים, איסמעיל סורו ששיחק במדים הצהובים-שחורים בשנתיים האחרונות, חתם היום (חמישי) באל ריאד מהליגה הסעודית.
השחקן הגיע לישראל ב-2017 וחתם בבני יהודה. לאחר מכן נמכר לסלטיק הסקוטית, תמורת 2.3 מיליון אירו. בקיץ 2023 סורו חתם בקבוצה מהבירה, בה שיחק במשך שנתיים, במהלכן רשם 59 הופעות והוסיף 3 שערים.
כזכור, הבעלים ברק אברמוב והמנהל המקצועי אלמוג כהן, אשר היו הראשונים להחתים את השחקן בשורות הקבוצה משכונת התקווה, קיבלו החלטה והחזירו את השחקן חזרה לליגה הישראלית מתוך אמונה בו.

כאמור, לאחרונה פורסמו שמועות רבות על היעד הבא של סורו, כולל דיבורים על מעבר אפשרי למכבי נתניה של המאמן יוסי אבוקסיס, תחתיו הוא שיחק גם במדים הכתומים וגם במדים הצהובים-שחורים של הקבוצה מהבירה, אך לבסוף הוא בחר בכסף הגדול של אל ריאד הסעודית, וישחק תחת המאמן הספרדי חאבייר קאייחה.
