ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (חמישי) בפלוגת הלוחמים החרדים "אבנט" במשמר הגבול, יחד עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, מפכ"ל המשטרה ומפקד מג"ב ניצב בריק יצחק. במהלך הביקור קיבל נתניהו סקירה ממפקד מג"ב עוטף ירושלים, על הפעילות המבצעית באזור ועל שילוב הלוחמים החרדים המשרתים ביחידה תוך שמירה על אורח חייהם.
נתניהו שוחח עם הלוחמים, עמד על רמת המוטיבציה הגבוהה, ההכשרה שעברו והישגיהם המבצעיים. בדבריו ציין כי מדינת ישראל נמצאת במאבק מתמשך על קיומה – הן בממד הצבאי והן בשמירה על המורשת והאמונה. "אין ניגוד בין תורה לשירות", אמר, "אתם עושים מצוות קודש – להבטיח את נצח ישראל".


השר בן גביר אמר ללוחמים כי הם "הראשונים ביחידה שהוקמה במשמר הגבול עבור הציבור החרדי – חלוצים לפני המחנה", והדגיש את חשיבות השילוב של חרדים בזרועות הביטחון. עוד הוסיף כי במצב של איום על חיי הלוחמים, חייהם קודמים לחיי המחבל.
