accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

הפסקת חשמל בשיא החום: בסיס סיירים פונה, חיילים נזקקו לטיפול

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

כ אב ה'תשפה (14.08.25)

11

6

like

1

dislike

בעקבות הפסקת חשמל בזמן עומס החום הכבד, צה"ל פינה הבוקר את בסיס סיירים ליד אילת • חיילים שחשו ברע קיבלו טיפול רפואי, ובבסיס נותר כוח מצומצם השוהה בחדרים ממוזגים עד לתיקון התקלה


צה"ל פינה הבוקר (חמישי) את בסיס סיירים הסמוך לאילת – בסיס ההכשרות של חיל הגנת הגבולות – בעקבות הפסקת חשמל בעיצומו של עומס החום הכבד הפוקד את המדינה. התקלה גרמה לכך שחלק מהחיילים שהו במשך זמן ממושך באזורים ללא מיזוג אוויר, והובילה לשיבוש הפעילות השוטפת בבסיס.

על פי צה"ל, חיילים שחשו ברע במהלך האירוע קיבלו טיפול רפואי. "המקרה המדובר מוכר ומטופל. חיילים אשר חשו ברע קיבלו טיפול רפואי", נמסר מדובר צה"ל.

לאחר הפינוי נותר בבסיס מספר קטן של חיילים, כשלטענת צה"ל כלל השוהים נמצאים בחדרים ממוזגים. עוד נמסר כי הוקדמה היציאה הביתה של חיילי הבסיס, ובעקבות עומס החום תגברו בכל בסיסי צה"ל את כמויות המזון והשתייה.

במקביל, בצה"ל החילו עוצר אימונים שהחל ביום ראשון ויימשך עד מחר (שישי) בשעה 8:00 בבוקר, זאת כחלק מהיערכות להתמודדות עם תנאי מזג האוויר הקיצוניים. המאמצים לטיפול בתקלה ולהחזרת הפעילות הסדירה בבסיס נמשכים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News