צה"ל פינה הבוקר (חמישי) את בסיס סיירים הסמוך לאילת – בסיס ההכשרות של חיל הגנת הגבולות – בעקבות הפסקת חשמל בעיצומו של עומס החום הכבד הפוקד את המדינה. התקלה גרמה לכך שחלק מהחיילים שהו במשך זמן ממושך באזורים ללא מיזוג אוויר, והובילה לשיבוש הפעילות השוטפת בבסיס.
על פי צה"ל, חיילים שחשו ברע במהלך האירוע קיבלו טיפול רפואי. "המקרה המדובר מוכר ומטופל. חיילים אשר חשו ברע קיבלו טיפול רפואי", נמסר מדובר צה"ל.
לאחר הפינוי נותר בבסיס מספר קטן של חיילים, כשלטענת צה"ל כלל השוהים נמצאים בחדרים ממוזגים. עוד נמסר כי הוקדמה היציאה הביתה של חיילי הבסיס, ובעקבות עומס החום תגברו בכל בסיסי צה"ל את כמויות המזון והשתייה.

במקביל, בצה"ל החילו עוצר אימונים שהחל ביום ראשון ויימשך עד מחר (שישי) בשעה 8:00 בבוקר, זאת כחלק מהיערכות להתמודדות עם תנאי מזג האוויר הקיצוניים. המאמצים לטיפול בתקלה ולהחזרת הפעילות הסדירה בבסיס נמשכים.
