מזכיר הממשלה האמריקני מרקו רוביו התראיין אתמול (שלישי) לשדרן סידני רוזנברג, וחשף כי ארה"ב פועלת כדי להגדיר את תנועת "האחים המוסלמים" כארגון טרור, אך סייג: "יש לתנועה המון סניפים ועלינו להגדיר את כולם בנפרד".
ארה"ב היא לא המדינה הראשונה שפועלת בנושא הזה: בחודש אפריל האחרון שר הפנים הירדני, מאזן אל-פראיה, הודיע על איסור כל הפעילות של האחים המוסלמים בממלכה האשמית, והגדיר את הארגון כבלתי חוקי במדינה.

תנועת האחים המוסלמים, שמקורה במצרים, היא המקור האידיאולוגי לחמאס ולתנועה האסלאמית בישראל. התנועה האסלאמית נחלקה לפלג צפוני, שהוצא מחוץ לחוק בשל קשריו עם חמאס, ולפלג דרומי, שבמסגרתו פועלת מפלגת רע"ם בראשות מנסור עבאס.
כזכור, באותה תוכנית דחה רוביו את הביקורת הבינלאומית על ישראל, והבהיר: "שלום לא יושג כל עוד חמאס שולט בעזה". לאחר מכן הבהיר כי המלחמה עם חמאס תסתיים ביום שבו ארגון הטרור יפסיק להוות איום על מדינת ישראל, והדגיש: "זו השורה התחתונה שאנשים לא מבינים".
