שלטי ענק נתלו הבוקר (רביעי) לאורך כביש איילון ובכניסה לירושלים, במסגרת קמפיין של פורום פצועי המלחמה הקורא לראש הממשלה בנימין נתניהו להתחייב שלא לעצור את הלחימה לפני הכרעת חמאס. על השלטים נראית תמונתו של נתניהו לצד הכיתוב: "נתניהו, תסתכל לנו בצלקות ותתחייב אל תעצור בעסקה עד כניעת חמאס. לא נפצענו לשווא".
אנשי הפורום, המונה למעלה מ-600 מפצועי מלחמת חרבות ברזל, הודיעו כי בכוונתם לנקוט בצעדים נוספים במטרה להפעיל לחץ על ראש הממשלה וחברי הקבינט על מנת שיובילו להכרעה צבאית מלאה. בהודעתם נמסר כי מטרת הקמפיין היא "לשאת קול ברור ואחיד – להפסיק את הדשדוש, להכריע ולהוביל לכיבוש מלא של רצועת עזה והסרת האיום אחת ולתמיד".

במקביל, משפחות שכולות, פצועי מלחמה ותושבים מעוטף עזה הקימו אתמול אוהל מחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים. לדבריהם, מטרת אוהל המחאה הוא לשמוע התחייבות מנתניהו שלא יעצור את הלחימה בעסקה לפני כניעת חמאס, ולשמור על חיי חיילי צה"ל תוך הטלת מצור על האזורים בהם מתנהלים קרבות. בנוסף, בקשתם להיפגש עם ראש הממשלה טרם נענתה.
הדרישה באה בעקבות החלטת הקבינט ללכת לכיבוש העיר עזה והלחץ שבא משמאל לעצור את הלחימה. כדוגמת מכתב האמנים, ומחאת טייסי חיל האוויר במילואים אשר הפגינו מול הקריה בתל אביב נגד הרחבת המלחמה ובעד עצירת הלחימה.
נזכיר שלאחר קבלת ההחלטה תקף השר סמוטריץ ואמר: "לצערי, בישיבת הקבינט האחרונה איבדתי את האמון שראש הממשלה יכול ורוצה להוביל את צה"ל להכרעה ולניצחון". לדבריו, במידה וההחלטה לא תשתנה ישקול לפרוש עם מפלגתו מהממשלה
