במהלך ביקורת של בקר רישוי של המשטרה, נתפס היום (רביעי) שוהה בלתי חוקי שהועסק בניגוד לחוק בבר מסעדה בחוף בת ים. זאת בעקבות צו סגירה מנהלי שניתן יום לפני כן לעסק. הבעלים והשב"ח נלקחו לחקירה בתחנה.
הביקורת נערכה יממה לאחר שנמכר באותו בר אלכוהול לקטינה בת 16 אשר פונתה לבית החולים עקב צריכה מופרזת של שתייה חריפה. בעקבות האירוע, הוצא צו סגירה זמני לעסק למשך 15 ימים.

לאחר איתור השוהה הבלתי חוקי, נפתח הליך מנהלי נוסף נגד בעלי המקום, ובסיומו חתם מפקד מחוז תל אביב, ניצב חיים סרגרוף, על צו סגירה מנהלי חדש שהוארך לתקופה של כ-30 יום, עד לתאריך 10 בספטמבר 2025.
