משפחות חטופים מפורום תקווה פרסמו היום (שלישי) מכתב פתוח לציבור בעניין השבתת המשק ביום ראשון הקרוב, בו הזדעזעו מהיוזמה שלדבריהם מחזקת את החמאס ומחלישה את ישראל. המשפחות הזכירו כי חובה לזכור מי האויב האמיתי שטבח בנו ועדיין מתעלל בחטופים ומרעיב אותם. במקום להשבית את המשק, המשפחות מבקשות מהציבור בישראל לפעול, לחזק את פצועי המלחמה ולהתחזק בערבות הדדית.

המכתב המלא:
"אזרחי ואזרחיות ישראל היקרים, בימים אלה, עלינו לזכור שהכוח האמיתי שלנו כעם הוא בערבות ההדדית שלנו ובנכונות שלנו לעמוד כתף אל כתף. לכן הזדעזענו לשמוע על היוזמה לתת פרס לחמאס ולפגוע בחוסן הישראלי באמצעות השבתת המשק.
דווקא עכשיו, בשעת מבחן לאומית, עלינו לזכור מי האויב האמיתי שטבח בנו ב-7.10 ועדיין מתעלל בחטופים ומרעיב אותם! עלינו להפנות את מרצנו לחיזוק ישראל ולא להחלשתה. השבתת המשק בזמן מלחמה תחליש את העורף, תפגע במשפחות רבות, ותסיט את תשומת הלב מהמאמץ המשותף לניצחון והשבת החטופים.

במקום לעצור – בואו נפעל. במקום לשבות – בואו נירתם. ישנם פצועים בבתי החולים הזקוקים לחיבוק, לוחמים הזקוקים לציוד, משפחות שמחכות ליד תומכת. כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבחור היום להיות חלק מהחיזוק של עם ישראל – בהתנדבות, בתרומה, בעזרה הדדית ובעשייה חיובית.
זה הזמן להרים את הראש, לחזק זה את זו, ולהזכיר לעצמנו – עם ישראל חי, וממשיך לחיות בזכות האחדות שלנו. באהבה ובתקווה, משפחות פורום תקווה".
