accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14

הדוד השכול נגד ועדת חקירה ברשות השופט עמית: "כמו לתת לחמאס"

דסק C14

דסק C14

טז שבט ה'תשפו (03.02.26)

36

70

like

4

dislike

שמעון בוסקילה, שאיבד את אחייניתו עמית הי"ד בשבעה באוקטובר, ביקר את המתקפה נגד גל הירש • לטענתו, המתקפה מונעת מאג'נדה פוליטית: "כל דבר שקשור לנתניהו גורם לשמאלנים לקום ולנבוח" • הדוד השכול יצא נגד הקמת ועדת חקירה ממלכתית ברשות השופט עמית: "זה כמו לתת לחמאס לנהל" • צפו


שמעון אטיאס, דודה של עמית בוסקילה הי"ד שנרצחה בנובה, התייחס היום (שלישי) ב"על הבוקר" עם נוי בר למתקפה שעובר גל הירש מצד משפחות החטופים: "צריכות להתבייש! הוא פעל ועשה רבות למען משפחות החטופים ולמען השבת החטופים. כל האמירות נגדו פסולות וחסרות שחר". לטענתו, המתקפה מונעת מאג'נדה פוליטית: "כל דבר שקשור לנתניהו או לימין גורם לשמאלנים לקום ולנבוח".

maximize-image
images-count2+
גל הירש, מתאם השבויים והנעדרים | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

הדוד שליווה מקרוב את המאמצים להשבת אחייניתו, ציין כי הביקורת נגד הירש מהווה חוסר הכרת תודה: "זה פשוט לירוק לבאר ששתו ממנה". שמעון ציין כי היה בנעליים האלו בעצמו, והירש עשה בזמנו כל שביכולתו: "הוא ליווה אותי, ראינו בדיוק אילו פעולות הוא עשה בשביל שיהיה באמת רק טוב למשפחות".

לטענתו, חלק ממשפחות החטופים קיבלו תשלום על מנת להמשיך את קיומן של  ההפגנות: "שילמו להם כסף לעשות את כל המהפך, ולהמשיך את ההפגנות שהיו לפני השבעה באוקטובר, על חשבון החטופים והנרצחים שלנו. הם רכבו עלינו".

maximize-image
images-count2+
הפגנות השמאל, ארכיון | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בהמשך, ביקר את הדרישה להקמת ועדת חקירה ממלכתית בראשות השופט יצחק עמית: "אנחנו ורוב הציבור איבדנו אמון במערכת המשפט. לתת ליצחק עמית לנהל ועדת חקירה ממלכתית זה כמו לתת לחמאס לנהל אותה".

לדבריו, התוצאה היחידה של הוועדה תהיה הפלת ראש הממשלה והממשלה כולה. "אנחנו יודעים מה האינטרסים של מערכת בית המשפט. צריכים לשמוע את הקול שלנו. מי שרצחו לו את הילדים זה אנחנו. אנחנו המשפחות ואנחנו עם הכאב, ואנחנו יודעים מה נכון", הדגיש.

maximize-image
images-count2+
"כמו לתת לחמאס לנהל את הוועדה" | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אטיאס טען כי משפחות הנרצחים יודעות פחות או יותר מי אשם: "מי שצריך לשבת מאחורי סורג ובריח זה רונן בר. הסיבה שהוא רוצה ומבקש ועדת חקירה ממלכתית היא כי הוא יודע שהיא תהיה לטובתו, ונגד ראש הממשלה שהעיף אותו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News