צביקה מור, אביו של איתן החטוף בעזה, הטיח היום (שלישי) במארגני השביתה במשק: "תפסיקו לעבוד עלינו ולעשות עלינו מניפולציות! אנחנו נלחמים על החטופים לא פחות מכם. אני קורא לציבור: אל תיקחו חלק בשביתה הזו ביום ראשון – ההיפך, בואו נגביר אחדות, ובואו לתמוך במשפחות השכולות, בלוחמים ובפצועים".
מור טען שהצעד החריד משרת את האינטרסים של ארגון הטרור הרצחני חמאס: "תפסיקו להפנות את החיצים אלינו, אלא כלפי החמאס שמחזיק בילדים שלנו! אם כל החיצים האלה היו מופנים נגד החמאס וקטאר – הבן שלי כבר היה בבית, אבל כנראה שלמישהו חשוב יותר להפנות את כל הרעל אלינו".

בתוך כך, מוקדם יותר היום, משפחות חטופים מפורום תקווה הביעו את זעזועם מהשביתה הצפויה: "דווקא עכשיו, בשעת מבחן לאומית, עלינו לזכור מי האויב האמיתי שטבח בנו ב7.10 ועדיין מתעלל בחטופים ומרעיב אותם! עלינו להפנות את מרצנו לחיזוק ישראל ולא להחלשתה".
בפורום קראו לציבור: "במקום לעצור – בואו נפעל. במקום לשבות – בואו נירתם. ישנם פצועים בבתי החולים הזקוקים לחיבוק, לוחמים הזקוקים לציוד, משפחות שמחכות ליד תומכת. כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבחור היום להיות חלק מהחיזוק של עם ישראל, בהתנדבות, בתרומה, בעזרה הדדית ובעשייה חיובית".
