כוחות צה״ל בפיקוד הדרום ממשיכים לפעול נגד ארגוני הטרור ברחבי רצועת עזה. במרחב דיר אל-באלח, מטוסינו תקפו אתמול (שני) בהכוונה מודיעינית של שב"כ מספר מחבלים מארגון הטרור הג׳יהאד האסלאמי.


לוחמינו מאוגדה 36 ממשיכים בלחימה בדרום רצועת עזה. צוות הקרב של חטיבה 188 הפועלים במרחב מערב חאן יונס, תקפו והשמידו באמצעות כלי טיס של חיל האוויר מבנה ממנו שוגרו פצמ"רים לעבר כוחותינו שפעלו במרחב.


בתוך כך, צוותי הקרב של חטיבה 7 וחטיבת הנח"ל הפועלים תחת אוגדה 99 בצפון ומרכז רצועת עזה, המשיכו לחסל מחבלים ולהשמיד תשתיות טרור במרחב.
