accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

מבנה ששימש לשיגור פצמ"רים לעבר כוחותינו - הושמד מהאוויר

דביר כהן

דביר כהן

יח אב ה'תשפה (12.08.25)

2

1

like

0

dislike

צה"ל ממשיך לפעול ברצועת עזה: כוחות צוות הקרב של חטיבה 188 השמידו מבנה ממנו שוגרו פצמ"רים לעבר כוחותינו • בנוסף, מטוסינו תקפו מספר מחבלים מהג'יהאד האסלאמי


כוחות צה״ל בפיקוד הדרום ממשיכים לפעול נגד ארגוני הטרור ברחבי רצועת עזה. במרחב דיר אל-באלח, מטוסינו תקפו אתמול (שני) בהכוונה מודיעינית של שב"כ מספר מחבלים מארגון הטרור הג׳יהאד האסלאמי.

maximize-image
images-count3+
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count3+
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

לוחמינו מאוגדה 36 ממשיכים בלחימה בדרום רצועת עזה. צוות הקרב של חטיבה 188 הפועלים במרחב מערב חאן יונס, תקפו והשמידו באמצעות כלי טיס של חיל האוויר מבנה ממנו שוגרו פצמ"רים לעבר כוחותינו שפעלו במרחב.

maximize-image
images-count3+
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count3+
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

בתוך כך, צוותי הקרב של חטיבה 7 וחטיבת הנח"ל הפועלים תחת אוגדה 99 בצפון ומרכז רצועת עזה, המשיכו לחסל מחבלים ולהשמיד תשתיות טרור במרחב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News