accessibility-icon
share-icon
צילום: ערוץ 14

הבית של החיילים? פתחי ושי על הבעיות בגלי צה"ל

דביר כהן

דביר כהן

יח אב ה'תשפה (12.08.25)

4

7

like

0

dislike

נועם פתחי ושי גולדשטיין שוחחו בפתיחת תוכניתם לגבי מה שצריך לתקן בגלי צה"ל, על רקע הוועדה שמינה שר הביטחון ישראל כ"ץ לבחינת מעמדה של התחנה הצבאית • גולדשטיין חשף כי בגיל 18 שלח בקשה להתקבל לגלי צה"ל אך סורב, פתחי סיפר שמעולם לא ניסה


נועם פתחי ושי גולדשטיין שוחחו אמש (שני) בפתיחת תוכניתם לגבי מה שצריך לתקן בגלי צה"ל, על רקע הוועדה שמינה שר הביטחון ישראל כ"ץ לבחינת מעמדה של התחנה הצבאית.

בתוך כך, גולדשטיין חשף כי בגיל 18 שלח בקשה להתקבל לגלי צה"ל אך סורב, ופתחי השיב שהוא כלל לא ניסה: "לא חשבתי שאני אי פעם אהיה איש רדיו או ראוי להיות בגל״צ".

maximize-image
images-count1+
נועם פתחי ושי גולדשטיין, מתוך התוכנית | צילום: ערוץ 14

השניים החלו למנות את הבעיות בתחנה הצבאית: "יכול להיות שאם אתה שומע בגל״צ שהם קוראים לעצמם 'הבית של החיילים', אבל רק מרגיש שהם רוצים שכל הזמן החיילים יהיו בבית וייכנעו, זאת בעיה", אמר פתחי.

גולדשטיין הוסיף: "יכול להיות שאם יש תחנה שיש לה תוכנית שנקראת 'מדינה בדרך', וכל מה שאתה שומע שם כל הזמן זה שהמדינה בדרך לאבדון – יכול להיות שזה קצת בעיה", ופתחי דייק: "לא, קוראים לזה 'מדינה בדרך' כדי שגם הפלסטינים ירגישו שיש להם מדינה בדרך".

maximize-image
images-count1+
בניין תחנת גלי צה"ל | צילום: עומר פישמן, פלאש 90

"אני חושב שהתחנה הזאת באמת, היא כל כך מחלישה, שהגיע הזמן שהם ישנו מ'הבית של החיילים' ל'הבית של החלשים'", טען גולדשטיין והציג ג'ינגל חדש שהכין עבור התחנה. פתחי סיכם בשאלה: "מה אתה אומר? לסגור או לא לסגור?" – וגולדשטיין ענה: "לסגור".

עקבו אחרינו גם ב-Google News