נועם פתחי ושי גולדשטיין שוחחו אמש (שני) בפתיחת תוכניתם לגבי מה שצריך לתקן בגלי צה"ל, על רקע הוועדה שמינה שר הביטחון ישראל כ"ץ לבחינת מעמדה של התחנה הצבאית.
בתוך כך, גולדשטיין חשף כי בגיל 18 שלח בקשה להתקבל לגלי צה"ל אך סורב, ופתחי השיב שהוא כלל לא ניסה: "לא חשבתי שאני אי פעם אהיה איש רדיו או ראוי להיות בגל״צ".

השניים החלו למנות את הבעיות בתחנה הצבאית: "יכול להיות שאם אתה שומע בגל״צ שהם קוראים לעצמם 'הבית של החיילים', אבל רק מרגיש שהם רוצים שכל הזמן החיילים יהיו בבית וייכנעו, זאת בעיה", אמר פתחי.
גולדשטיין הוסיף: "יכול להיות שאם יש תחנה שיש לה תוכנית שנקראת 'מדינה בדרך', וכל מה שאתה שומע שם כל הזמן זה שהמדינה בדרך לאבדון – יכול להיות שזה קצת בעיה", ופתחי דייק: "לא, קוראים לזה 'מדינה בדרך' כדי שגם הפלסטינים ירגישו שיש להם מדינה בדרך".

"אני חושב שהתחנה הזאת באמת, היא כל כך מחלישה, שהגיע הזמן שהם ישנו מ'הבית של החיילים' ל'הבית של החלשים'", טען גולדשטיין והציג ג'ינגל חדש שהכין עבור התחנה. פתחי סיכם בשאלה: "מה אתה אומר? לסגור או לא לסגור?" – וגולדשטיין ענה: "לסגור".
