accessibility-icon
share-icon
פגישת טראמפ-נתניהו, ארכיון | צילום: אבי אוחיון לע"מ
פגישת טראמפ-נתניהו, ארכיון | צילום: אבי אוחיון לע"מ

לאחר מסיבת העיתונאים: רה"מ נתניהו שוחח עם הנשיא טראמפ

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

טז אב ה'תשפה (10.08.25)

13

15

like

0

dislike

לאחר שתי מסיבות העיתונאים של ראש הממשלה, נתניהו שוחח בטלפון עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ • השניים דנו בתוכניות ישראל להשתלטות על מעוזי החמאס ובשחרור החטופים • מטרת השיחה, כפי שהציגו אותה בלשכת רה"מ, היא סיום המלחמה


ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (ראשון) עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. בשיחה דנו השניים בתוכניות ישראל להשתלטות על מעוזי החמאס שנותרו בעזה כדי להביא לסיום המלחמה בשחרור החטופים והכרעת החמאס.

השיחה מגיעה על רקע שתי מסיבות עיתונאים אותן כינס נתניהו: הראשונה, שנערכה בצהריים, נעשתה לתקשורת הזרה, השנייה, שנערכה לפני זמן קצר, היית מול התקשורת הישראלית.

נתניהו: אנחנו נלך לעסקה מלאה של 20 חטופים חיים

נתניהו: אנחנו נלך לעסקה מלאה של 20 חטופים חיים

259
10.08.25|סיון יחזקאל

בשתי מסיבות העיתונאים, ראש הממשלה עסק באופן משמעותי בתנאים העיקריים לסיום המלחמה, כשהוא מונה חמישה: "פירוק חמאס מנשקו, השבת כלל החטופים החיים והחללים, פירוז הרצועה, שליטה ביטחונית ישראלית ברצועת עזה וממשל אזרחי חלופי שאינו חמאס ואינו רש"פ".

עקבו אחרינו גם ב-Google News