צה״ל השלים היום (ראשון) תרגיל פתע לבחינת מוכנות המפקדה הכללית והמפקדות הראשיות. בתרגיל לקחו חלק כלל זרועות צה״ל – חיל האוויר, חיל הים והפיקודים, אשר פעלו בתיאום ובשיתוף פעולה להתמודדות עם תרחישים רב-זירתיים.


בהודעה המלאה של דובר צה"ל נכתב: "בהנחיית ראש המטה הכללי, רב-אלוף אייל זמיר, השלים צה״ל היום (א׳) תרגיל במתכונת פתע ״עלות השחר״, שנוהל ממוצב הפיקוד העליון בקריה.
בתרגיל לקחו חלק כלל זרועות צה״ל – חיל האוויר, חיל הים והפיקודים, אשר פעלו בתיאום ובשיתוף פעולה להתמודדות עם תרחישים רב-זירתיים.



הרמטכ"ל קיים חיתוך מצב עם המפקדים וניהל את אופן הפעלת הכוחות. בסיכום התרגיל חודדו נהלים, בין היתר בתחומי הקצאות, פריסת הסד"כ וזמני התגובה, בהתאם ללקחי הלחימה מאירועי השבעה באוקטובר, והתובנות הראשונות בתרגיל".
