פרסום ראשון: לאחר שקבע תאריך לדיון בעתירה על הדחתה של גלי בהרב-מיארה, הממשלה העבירה היום (חמישי) מסר ברור לבג"ץ: "לא נשתתף בתיאטרון האבסורד בדיון על הדחת היועמ"שית".
"ממשלת ישראל לא תוכל להשתתף בתיאטרון אבסורד שבו כל משאביה המשפטיים נלקחים ממנה בידי בהרב מיארה לצרכיה האישיים במאבקה למניעת פיטוריה תוך ניגוד עניינים אישי שאין חמור ממנו. אין ממשלה בלי עובדיה, אין ייצוג לממשלה בלי עובדיה", הובהר בהודעה, "בהינתן ההשתלטות האמורה – תיאלץ הממשלה להסתפק בהפניה להחלטות הממשלה על הפסקת כהונתה. זו ההחלטה".

בהודעתה, הממשלה מתייחסת אל שתי ועדות השימוע שנעשו לבהרב מיארה לקראת הדחתה – אליהן בחרה היועצת שלא להגיע. כזכור, כשעה לאחר שהשרים הצביעו ביום שני האחרון בעד הדחת היועמ"שית, וקיבלו את ההחלטה בפה אחד, שופט העליון סולברג קבע כי דיון בנושא יערך, לא יאוחר מחודש מרגע ההחלטה.

השופט עמית קבע: 9 שופטים ידונו בהדחת היועמ״שית
בהתאם, שופט העליון עמית קבע כי הדיון בעתירה יערך בתאריך ה-3.9, ויעשה בהרכב מורחב של תשעה שופטים: סולברג, מינץ, ארון, וילנר, גרוסקופף, שטיין, כנפי-שטייניץ, כבוב וכמובן – השופט עמית עצמו.
