גופת אישה בשנות ה-60 לחייה אותה היום (רביעי) בשכונת ארמון הנציב בירושלים. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה.
מדובר במקרה מוות של אישה בשנות ה-60 לחייה, המתגוררת בדירה מטעם משרד השיכון. משלא התקבל ממנה דיווח, הגיעו לביתה והיא נמצאה ללא רוח חיים. מד״א הוזמן והתקבל דיווח גם במוקד המשטרה. שוטרי תחנת עוז, מז״פ והזירה הטכנולוגית פועלים במקום.
ממ״ר קדם קיים הערכת מצב, שבמהלכה עלו סימנים בודדים המעלים ספק לחשד הפלילי. לפיכך, כל כיווני החקירה נבדקים, והגופה הועברה לנתיחה.
