חברת הכנסת טלי גוטליב יצאה היום (רביעי) במתקפה חריפה נגד מפקד חיל האוויר תומר בר. בציוץ בחשבון ה-X שלה כתבה: "תומר בר מפקד חיל האוויר חייב ללכת הביתה. עם סולם ערכים כה מעוות שלו אי אפשר להכניע את המחבלים המרצחים בעזה".
בציוץ בחשבון ה-X כתבה ח"כ גוטליב: "אין לי אמון במפקד חיל באוויר תומר בר ואני קוראת להדחתו מתפקידו. תומר בר, זה שלא יצא נגד קריאות טייסים לאי התייצבות ביום פקודה. זה שביום התופת הפגין אפס מוכנות של חיל האוויר למתן מענה אש בגבול הדרום.
אין לי אמון במפקד חיל באויר תומר בר ואני קוראת להדחתו מתפקידו. תומר בר, זה שלא יצא נגד קריאות טייסים לאי התייצבות ביום פקודה. זה שביום התופת הפגין אפס מוכנות של חיל האוויר למתן מענה אש בגבול הדרום. זה שאמר שלא שמע על התופת בנובה עד שעות אחהצ כי ׳בבור אין פלאפונים והטלויזיה לא…
— טלי גוטליב (@TallyGotliv) August 6, 2025
"זה שאמר שלא שמע על התופת בנובה עד שעות אחה"צ כי 'בבור אין פלאפונים והטלוויזיה לא עבדה'. זה אותו אחד שחשב ששכחתי לו את אשמתו לכישלון חיל האוויר ביום התופת, כישלון קולוסלי שאפשר בפועל את חטיפת בנינו ובנותינו".
עוד כתבה גוטליב: "אותו מפקד חיל אוויר חושב שהוא שר הבטחון ומרשה לעצמו להתערב בהחלטות מפקד פיקוד דרום היכן לתקוף בעזה והיכן לא. תומר בר יפה הנפש יצא נגד מדיניות מפקד פיקוד דרום האלוף יניב עשור ההתקפי והחותר להכרעת אויבינו. תומר בר בעד סיכון לוחמינו בשטח והעיקר שלא יפגעו 'רחמנא ליצלן' עזתים, שלא טרחו להתפנות מאזורי לחימה כי הסתמכו על תומר בר ושכמותו".

"קצתי בהתנהלות שמלטפת את אויבינו בשעת מלחמה. תומר בר מפקד חיל האוויר חייב ללכת הביתה. עם סולם ערכים כה מעוות שלו אי אפשר להכניע את המחבלים המרצחים בעזה", סיכמה ח"כ גוטליב.
