לוחמי מג״ב עוטף ירושלים סיכלו אמש (שלישי) ניסיון הברחת כטון וחצי של בשר משטחי יהודה ושומרון, במהלך פעילות שגרתית יחד עם לוחמי המעברים לבידוק ביטחוני במעבר חיזמא.
במהלך הבידוק, לוחם משמר הגבול ששימש כמפקד המעבר העלה חשד באשר למבנה משאית שנבדקה – ובבידוק מעמיק שבוצע במקום ע״י הלוחמים התגלה תא אחסון מוסתר מאחורי דופן כפולה, ובתוכו נמצאה כמות בשר גדולה המוערכת כאמור בטון וחצי.

מהחקירה הראשונית עולה כי מדובר בבשר מוברח שלא בהתאם לתנאי הקירור וההובלה הנדרשים על פי תקנות משרד הבריאות. החשוד, תושב מזרח ירושלים, הועבר יחד עם רכבו והבשר שנתפסו להמשך חקירת היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות.
במשטרת ישראל מדגישים כי הברחות מסוג זה מסכנות את בריאות הציבור, ומהוות הפרה חמורה של תקנות בריאות המזון והובלתו: "לוחמי מג”ב ולוחמי המעברים של צה”ל ימשיכו לפעול בנחישות לסיכול הברחות ולשמירה על ביטחון הציבור".
