accessibility-icon
share-icon
קרדיט: חדשות 14

ניצלו את הרחובות השוממים באזעקות - וגנבו כלי רכב בחריש

אדיר לחקים

אדיר לחקים

יא אב ה'תשפה (05.08.25)

4

1

like

0

dislike

פורסם בחדשות 14: יותר מחודש עבר מאז המלחמה עם איראן - אבל ההשלכות, מסתבר, לא הסתיימו • הן הגיעו גם ללב הערים בישראל • בזמן שהאזרחים היו ספונים במרחבים מוגנים - יש מי שראה בזה הזדמנות לפשע


פורסם בחדשות 14: למרות שחלף כבר למעלה מחודש מאז העימות מול איראן – ההשפעות עדיין ניכרות, גם במרכזי הערים בישראל. בעת שהאזרחים הסתגרו במרחבים המוגנים, היו כאלה שניצלו את ההזדמנות לביצוע מעשי פשיעה. תיעודים שמתפרסמים כעת לראשונה בחדשות 14 מציגים רחובות שוממים ושקטים – עד לרגע שבו ארבעה גנבים, תושבי הכפר ברטעה, נכנסים לפעולה.

הארבעה מגיעים לשטחים ציבוריים וגונבים אופניים חשמליים, אופנועים וטרקטורונים יקרי ערך זאת לאחר שהופעלו ע״י ראש החולייה המחזיק בתעודת זהות ישראלית – השאר ערבים מיו״ש.

ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק
maximize-image
ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

בשל כך, עשרות תלונות שהגיעו למשטרה – על גניבות רכוש דווקא בשעת חירום – הובילו לפתיחת חקירה סמויה ומבצע מעצרים מורכב בתחנת עירון שבמרחב מנשה.

הארבעה נעצרו – ונגד כולם הוגש כתב אישום חמור: התפרצות, גניבת כלי רכב, ונהיגה ללא רישיון – דווקא בעת שהמדינה כולה תחת מתקפה.

בזמן שאזרחי ישראל חיפשו הגנה – הם הפכו למטרה – אבל הקרב על ביטחון הפנים רק מתחיל. והמסר של המשטרה – חד וברור: גם בזמני חירום, החוק לא יוצא להפסקה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News