פאנליסט 'הפטריוטים' יותם זמרי השיב היום (שני) בעקיצה לכתב חדשות 12, ירון אברהם. זאת לאחר שזה תקף אותו ואת חבריו לפאנל אמש בחריפות על רקע הדיון בנוגע לפרסום סרטוני החטופים מרצועת עזה.
אמש פרסם אברהם פוסט חריף בו כינה את חשיבתם של זמרי ושותפיו בימין "מוח מצומצם" ו"פטריוטיות מזויפת", והאשים אותם בחוסר רגישות לסבלם של החטופים בשבי החמאס.

ירון אברהם כתב: "המוח המצומצם של יותם זמרי וחבריו לפאנל הפטריוטיות המזויפת לא מסוגל לקלוט שמה שהיה נכון רגע אחרי 7 באוקטובר כשכולנו בטראומה מעצם העובדה שיש דבר כזה שנקרא "סרטון מהשבי" לא נכון שנתיים אחרי 7 באוקטובר. החטופים שלנו מורעבים בכוונת מכוון, הם מושפלים, מבוזים ומוכים. אבל זמרי יסיט את המבט שלו ושלכם וימשיך לצהול. חשבתי שגם אם אין לו לב יש לו לפחות שכל. טעיתי".
היום, כאמור, זמרי לא נשאר חייב והגיב לדברים, כשהוא קובע כי התקף הזעם של אברהם נובע ממניעים אחרים לחלוטין – חוסר הנוחות שלו מהסיקור בערוץ בו הוא עובד.
"בסוף, אני מבין את הטנטרום של ירון, תבינו גם אתם", כתב זמרי והוסיף: "הוא יושב באולפן עם עם יונית לוי שמאשימה אותנו בחוסר מוסריות, עם אוהד חמו וגיא פלג שמאשימים אותנו ברעב בעזה, עם אמנון אברמוביץ שעליו אין מה להרחיב, בקיצור, הוא עובד בערוץ שכבר חודש מפמפם עלילה אנטישמית נגד מפקדי ולוחמי צה"ל. ואז רגיש קצת אשם וקצת מטומטם. אז הוא עושה תרגיל 'תראו ציפור' קלאסי ומפנה את הזעם הקדוש שלו לערוץ 14. לכם יש בחירה, לראות ציפור, או לראות 14".
