accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90, דובר צה"ל
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90, דובר צה"ל

לוחם מילואים לשר הביטחון: "גלי צה"ל היא לא הבית של החיילים"

דסק C14

דסק C14

יא אב ה'תשפה (05.08.25)

55

21

like

0

dislike

מתן ג'רפי, חייל מילואים ששירת בעזה ובלבנון מעל 300 ימים, פנה לשר הביטחון: "גלי צה"ל היא כבר לא הבית של החיילים - הגיע הזמן לסגור את התחנה" • לדבריו, תחנת הרדיו שאמורה לייצג את הצבא "הפכה להיות בית לתבוסתנים ורופסים שרוצים להיכנע"


מתן ג'רפי, לוחם במילואים ששירת מעל 300 ימים בעזה ובלבנון, שלח מכתב נוקב לשר הביטחון ישראל כ"ץ, ובו הביע ביקורת על התנהלותה של תחנת הרדיו הצבאית: "גל"צ היא לא הבית של החיילים – הגיע הזמן לסגור את התחנה!". המכתב נשלח בשל השיח בשבועות האחרונים על "הרעב בעזה", לצד סרטון ה"לשעברים" שפורסם ברשת X של התחנה, ובו קריאה לסיום המלחמה.

תמונות מפעילות כוחות צוות הקרב של חטיבה 179 בדרום רצועת עזה
maximize-image
חיילים בעזה | צילום: דובר צה"ל

בתיאור סרטון ה"לשעברים" שפורסם, נכתב כי "רמטכ"לים, מפכ"לים, ראשי שב"כ, המוסד ואמ"ן, בקריאה משותפת להפסקת המלחמה – "הפסיקה להיות מלחמה צודקת ומביאה את מדינת ישראל לאובדן זהותה'". לדברי ג'רפי, "זוהי כותרת בלתי נתפסת. בתוך הסרטון ישנן אמירות קשות ומוזרות לא פחות: "לא מכירים צבא שניצח גרילה" – כאילו לא היה זה צה"ל שכיסח את ערוגות הטרור במבצע חומת מגן. כאילו לא היו אלו כוחות בעלות הברית שהביסו את הגרמנים בלוחמת הגרילה בברלין".


במכתבו הוסיף ג'רפי, המשמש כמנכ"ל תנועת "אם תרצו", כי "בזמן מלחמה, הפצת סרטון תעמולה תבוסתני ורופס, פוגעת אנושות בחיילים הגיבורים בסדיר ובמילואים שעוברים בית אחר בית ומטהרים את שטח הרצועה ממטענים ומתחמושת ומחסלים עשרות מחבלים כל יום".

"מעילה בתפקיד": המגיש ברדיו של צה"ל באמירה מקוממת על המלחמה

"מעילה בתפקיד": המגיש ברדיו של צה"ל באמירה מקוממת על המלחמה

101
22.07.25|נעמי רחליס

את המכתב חתם ג'רפי בקריאה לשר הביטחון: "גלי צה"ל, שמפיצה תעמולת כזב על "הרעב בעזה", כבר מזמן איננה הבית של החיילים. היא התחנה שמשרתת את חמאס – נגד החיילים. הגיע הזמן לסגור את התחנה. מי שרוצה לממן תעמולה אנטי ישראלית, שיעשה זאת מכיסו, לא על חשבון הציבור!".

עקבו אחרינו גם ב-Google News