מתן ג'רפי, לוחם במילואים ששירת מעל 300 ימים בעזה ובלבנון, שלח מכתב נוקב לשר הביטחון ישראל כ"ץ, ובו הביע ביקורת על התנהלותה של תחנת הרדיו הצבאית: "גל"צ היא לא הבית של החיילים – הגיע הזמן לסגור את התחנה!". המכתב נשלח בשל השיח בשבועות האחרונים על "הרעב בעזה", לצד סרטון ה"לשעברים" שפורסם ברשת X של התחנה, ובו קריאה לסיום המלחמה.

בתיאור סרטון ה"לשעברים" שפורסם, נכתב כי "רמטכ"לים, מפכ"לים, ראשי שב"כ, המוסד ואמ"ן, בקריאה משותפת להפסקת המלחמה – "הפסיקה להיות מלחמה צודקת ומביאה את מדינת ישראל לאובדן זהותה'". לדברי ג'רפי, "זוהי כותרת בלתי נתפסת. בתוך הסרטון ישנן אמירות קשות ומוזרות לא פחות: "לא מכירים צבא שניצח גרילה" – כאילו לא היה זה צה"ל שכיסח את ערוגות הטרור במבצע חומת מגן. כאילו לא היו אלו כוחות בעלות הברית שהביסו את הגרמנים בלוחמת הגרילה בברלין".
רמטכ"לים, מפכ"לים, ראשי שב"כ, המוסד ואמ"ן, בקריאה משותפת להפסקת המלחמה: "הפסיקה להיות מלחמה צודקת ומביאה את מדינת ישראל לאובדן זהותה"@yanircozin pic.twitter.com/8XlIVuKvqY
— גלצ (@GLZRadio) August 3, 2025
במכתבו הוסיף ג'רפי, המשמש כמנכ"ל תנועת "אם תרצו", כי "בזמן מלחמה, הפצת סרטון תעמולה תבוסתני ורופס, פוגעת אנושות בחיילים הגיבורים בסדיר ובמילואים שעוברים בית אחר בית ומטהרים את שטח הרצועה ממטענים ומתחמושת ומחסלים עשרות מחבלים כל יום".

"מעילה בתפקיד": המגיש ברדיו של צה"ל באמירה מקוממת על המלחמה
את המכתב חתם ג'רפי בקריאה לשר הביטחון: "גלי צה"ל, שמפיצה תעמולת כזב על "הרעב בעזה", כבר מזמן איננה הבית של החיילים. היא התחנה שמשרתת את חמאס – נגד החיילים. הגיע הזמן לסגור את התחנה. מי שרוצה לממן תעמולה אנטי ישראלית, שיעשה זאת מכיסו, לא על חשבון הציבור!".
