עמוד ה-X של גלי צה"ל העלה היום (ראשון) סרטון ובו בכירי מערכת הביטחון לשעבר קוראים לסיים את המלחמה, תוך שימוש בטרמינולוגיה אלימה וקיצונית כלפי הממשלה ואנשי הימין. מנחה הפטריוטים, ינון מגל, הגיב לסרטון בפנייה לשר הביטחון: "הם בתוך קמפיין להפסיק את המלחמה. מר כ"ץ, לטיפולך אודה".
"תשימו לב, אגב, באיזה טרמינולוגיה הם משתמשים", הדגיש מגל, "הם לא אומרים משהו מבצעי, להמשיך, לא. הם מדברים על קיצוניים, משיחיים, 'הם שולטים'. זה הכל עניין של כוח – מי שולט. הם רגילים, הם באו מבית גידול מסוים, ולא מקובל עליהם שהדברים משתנים".
רמטכ"לים, מפכ"לים, ראשי שב"כ, המוסד ואמ"ן, בקריאה משותפת להפסקת המלחמה: "הפסיקה להיות מלחמה צודקת ומביאה את מדינת ישראל לאובדן זהותה"@yanircozin pic.twitter.com/8XlIVuKvqY
— גלצ (@GLZRadio) August 3, 2025
מגל הוסיף: "עכשיו, הם רוצים שאייל זמיר יהיה איתם, וזה בדיוק מה שהפרופסור אמר. אם החונטה תומכת בך – אז הם יודעים כנראה למה הם עושים את הדבר הזה. לא ייאמן. אגב, הטוויטר של גלי צה״ל עשה שיתוף לסרטון המלא. הרדיו של גלי צה״ל עשה שיתוף לסרטון תעמולה של לשעברים בתוך קמפיין לסיום המלחמה".
