accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

לאחר שהעסיקה שב"חים: המסעדה הפופולרית בנמל יפו נסגרת

רבקה שורק

רבקה שורק

י אב ה'תשפה (04.08.25)

18

7

like

0

dislike

התופעה המדאיגה נמשכת: שוהים בלתי חוקיים שהועסקו ללא אישורים נתפסו במסעדה מוכרת ביפו - והמשטרה הורתה על סגירת המקום ל־30 ימים


מפקד מחוז תל אביב, ניצב חיים סרגרוף, חתם על צו סגירה מנהלי למסעדת "הזקן והים" בנמל יפו, לאחר שבמקום נמצאו שוהים בלתי חוקיים שהועסקו ללא אישורים כחוק.

הסגירה בוצעה במסגרת פעילות אכיפה של שוטרי תחנת יפו, שזיהו במסעדה מספר שוהים בלתי חוקיים שהועסקו בניגוד לדין. השוהים והמעסיק הועברו לחקירה, ובסיומה פעלו חוקרי תחנת יפו, בשיתוף שוטרי משרד הרישוי במרחב איילון, להוצאת צו סגירה מנהלי.

הצו, שנחתם על ידי מפקד המחוז, נכנס לתוקפו באופן מיידי ותקף ל־30 ימים, עד ליום 29 באוגוסט 2025.

כזכור, לפני כשבוע המשטרה עצרה ארבעה שוהים בלתי חוקיים תושבי יהודה ושומרון, שהועסקו לפי החשד במסעדת שיפודי ציפורה בשכונת רמת החייל שבתל אביב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News