תושב חיפה נתפס במחסום משטרתי כשהוא מסיע שב"ח ערבי תושב ג'נין, ללא רישיון נהיגה בתוקף וברכב שלא עבר טסט למעלה משנה. כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד השניים, לצד בקשה להחרמת הרכב, ששוויו מוערך במאות אלפי שקלים.
שוטרי מחוז חוף מתחנת טירת כרמל עצרו לבדיקה רכב במחסום סמוך לעתלית, במסגרת פעילות יזומה לבדיקות תקינות ואכיפת עבירות תנועה. במהלך הבדיקה התברר כי הנוסע ברכב, ערבי תושב ג'נין בן 32, כאמור, שוהה בלתי חוקי בישראל.
הנהג, תושב חיפה בן 43, הזדהה תחילה כאדם אחר, אך בבדיקה התברר כי אין ברשותו רישיון נהיגה בתוקף זה כשמונה שנים, וכי הרכב עצמו לא עבר מבחן רישוי (טסט) למעלה משנה. הנהג והשב"ח נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרם הוארך מעת לעת.
