עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. לפני כ-5 שנים ביצע, כך לפי החשד, ערבי תושב בית ג'אלא אונס בתיירת פולניה שהגיעה לבקר בישראל. החשוד, בשנות ה-30 לחייו, נמצא מאז בבריחה מתמדת, והיום (ראשון) נעצר סוף סוף בדירת מסתור – והועבר לחקירה בתחנת עציון.

בפעילות המעצר השתתפו לוחמי יס"מ ויל"פ יהודה יחד עם שוטרי תחנת עציון במרחב יהודה של מחוז ש"י, ובהכוונה מודיעינית של יחידת רא"ה ויל"פ יהודה. מהמשטרה נמסר כי "שוטרי מחוז ש"י ימשיכו לפעול בנחישות, במקצועיות ובשיתוף פעולה עם כלל גורמי הביטחון, על מנת לסכל כל ניסיון לפגוע בביטחון הציבור ובשלומו".
