מתיישבים בשומרון סיפרו כי עשרות ערבים מהכפר עקרבא הגיעו היום (שבת) סמוך לכניסה לחווה חקלאית באזור, והחלו להתפרע במקום. אנשי החווה הזעיקו את כוחות הביטחון, וכוח צה"ל הוקפץ במהירות לזירה.
לדברי המתיישבים, מתקפה הראשונית הצטרפו עוד עשרות פורעים מכיוון הכפר ובשלב מסוים התקרבו כ-100 תוקפים, חלקם חמושים באלות, לכיוון הכניסה לחווה, תוך שהם מיידים אבנים. כוח צה"ל ואיש בטחון הדפו את הפורעים בחזרה לכיוון הכפר.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון גיבה את התושבים והחיילים ודרש לעצור את הפורעים מהכפר עקרבא: "אנו עדים לגל ניסיונות טרור לפגיעה ולסיכון חיים בישובים ובמיוחד בחוות החקלאיות. אני מגבה בצורה ברורה את התושבים בחווה ואת חיילי צה"ל שהגיעו למקום, אשר שפעלו יחד להגנת חיי אדם ומחזק את ידיהם. אנו עומדים בתוקף על שמירת הבטחון וחיי אדם".
לדבריו, "אני קורא לצה"ל, משטרת ישראל ומערכת הבטחון לעצור את הפורעים, שחלקם אף מתועדים בצורה ברורה. עם ישראל מחזק את ידי חיילי צה"ל, אנשי הבטחון והמתיישבים – בשומרון ובכל מקום".
