accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל: ״מעריך שבימים הקרובים נדע האם נצליח להגיע לעסקה"

רבקה שורק

רבקה שורק

ח אב ה'תשפה (02.08.25)

63

8

like

4

dislike

הרמטכ"ל זמיר הכריז בביקור בעזה כי בימים הקרובים יתברר אם יושג הסכם לשחרור החטופים - ואם לא, "הלחימה תימשך ללא הפוגה" • זמיר הבהיר כי צה"ל מנצל את ההזדמנות המבצעית למתקפה מדויקת לשבירת חמאס


הרמטכ״ל אייל זמיר הכריז אתמול (שישי) ברצועת עזה: ״אני מעריך שבימים הקרובים נדע האם נצליח להגיע להסכם לשחרור חטופינו. במידה ולא הלחימה תמשך ללא הפוגה״.

זמיר תיאר את ההזדמנות המבצעית שנוצרה כדי לממש רצף פעולות התקפיות, והוסיף: "מאמץ התקפי המבוסס על מודיעין, אש מדויקת ומבצעי תמרון עיצוביים לפגיעה שיטתית בחמאס עד להשגת מטרות המלחמה. נצמצם שחיקה לכוחותינו, ולא ניפול למלכודת החמאס".

maximize-image
הרמטכ"ל אייל זמיר בעזה | צילום: דובר צה"ל

בנוסף, התייחס זמיר לקמפיין ההרעבה השקרי וטען כי מדובר ב"ניסיון מכוון, מתוזמן ושקרי אשר מטרתו להאשים את צה״ל, צבא ערכי, בפשעי מלחמה. מי שאחראי להרג ולסבל התושבים ברצועת עזה זה חמאס״.

לדבריו, "המלחמה ממשיכה ונתאים אותה למציאות המשתנה בהתאם לאינטרסים שלנו – ההישגים שהבאתם מאפשרים לנו גמישות מבצעית. נתמיד ונשתנה, ניערך בצורה נכונה ונפעל למצות את יתרונותינו, נצמצם תורפות מבצעיות ושחיקה ונכניס את החמאס למצוקה הולכת וגוברת".

עקבו אחרינו גם ב-Google News