דונלד טראמפ הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) על הסכם סחר חדש ומקיף שנחתם בין ארצות הברית לדרום קוריאה. לדבריו, מדובר בעסקה רחבת היקף הכוללת התחייבות דרום קוריאנית להשקיע 350 מיליארד דולר בארצות הברית, בפרויקטים בבעלות ובשליטה אמריקאית שנבחרו על ידו באופן אישי.
בנוסף, טראמפ ציין כי דרום קוריאה תרכוש מהאמריקאים גז טבעי נוזלי (LNG) או מוצרי אנרגיה אחרים בהיקף של 100 מיליארד דולר. לדבריו, סיאול אף התחייבה להשקיע סכום נוסף "גדול" שיוכרז בתוך שבועיים – עם הגעתו הצפויה של נשיא דרום קוריאה לי ג'ה-מיונג לבית הלבן, לפגישה עם טראמפ.

ההסכם, לפי דברי הנשיא לשעבר, כולל גם פתיחה מלאה של השוק הדרום קוריאני לסחר עם ארצות הברית – כולל מוצרים אמריקאיים כמו רכב, חקלאות ותעשיות נוספות. במסגרת ההבנות הוחלט כי על מוצרים קוריאניים המיובאים לארצות הברית יוטל מכס בגובה 15%, בעוד מוצרים אמריקאיים לא יישאו מכס כלל.

סדר כלכלי חדש: אלו המדינות שחתמו על הסכם סחר עם טראמפ
"אני שמח להודיע על ההסכם המלא והמקיף עם דרום קוריאה", אמר טראמפ. "הייתה לי הזכות לפגוש את נציגי הסחר הקוריאניים ולדון איתם בהצלחות הגדולות של מדינתם. אני רוצה גם לברך את הנשיא לי על ניצחונו בבחירות".
