סיפורם של אריאל ותחיה צפירה הוא למעשה פצע מדמם שנפער מחדש. עשרים שנה לאחר שגורשו כילדים מבתיהם בגוש קטיף, הם מצאו את עצמם ב-7 באוקטובר נמלטים על נפשם מביתם החדש בשדרות, תחת אש המחבלים שיצאו מהאזור ממנו פונו.
בשיחה עם עודד הרוש, הם מגוללים סיפור הנע בין זיכרון הילדות המתוק של 'גן עדן' לבין צלקת רצח אחיו של אריאל בפיגוע, ומראים כיצד הפינוי השני מביתם מוטט את תחושת הביטחון הקלושה שעוד נותרה להם, והציף את הטראומה הכפולה, האישית והלאומית.
