accessibility-icon
share-icon
"חוזרים הביתה" פרק 13

"חוזרים הביתה": הזוג שנעקר פעמיים מאדמתו - ונמלט על נפשו

רבקה שורק

רבקה שורק

ו אב ה'תשפה (31.07.25)

2

5

like

154

dislike

סיפורם של אריאל ותחיה הוא פצע שנפער מחדש: עשרים שנה אחרי שפונו כילדים מגוש קטיף, הם נמלטו שוב, הפעם מביתם בשדרות תחת אש המחבלים • בשיחה עם עודד הרוש הם מתארים את הדרך מ"גן העדן" של הילדות אל הטראומה הכפולה - האישית והלאומית • צפו בריאיון


סיפורם של אריאל ותחיה צפירה הוא למעשה פצע מדמם שנפער מחדש. עשרים שנה לאחר שגורשו כילדים מבתיהם בגוש קטיף, הם מצאו את עצמם ב-7 באוקטובר נמלטים על נפשם מביתם החדש בשדרות, תחת אש המחבלים שיצאו מהאזור ממנו פונו.

בשיחה עם עודד הרוש, הם מגוללים סיפור הנע בין זיכרון הילדות המתוק של 'גן עדן' לבין צלקת רצח אחיו של אריאל בפיגוע, ומראים כיצד הפינוי השני מביתם מוטט את תחושת הביטחון הקלושה שעוד נותרה להם, והציף את הטראומה הכפולה, האישית והלאומית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News