ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר היום (רביעי) למשפחות החטופים: ״סיימתי עכשיו התייעצות נוספת בנושא שחרור חטופינו. אתמול הייתה ישיבה, שלשום הייתה ישיבה, יום לפני כן גם הייתה ישיבה. מאז שובה של המשלחת מקטאר אנחנו לא מפסיקים לנסות".
לדבריו, "יש מכשול אחד גדול, וכולם יודעים את זה – זה החמאס. הוא דבק בסרבנותו. הנשיא טראמפ אמר את זה, וויטקוף אמר את זה , אנחנו אומרים את זה, כל מי שמכיר את העובדות, כולל המתווכות, כולם יודעים את זה".

ראש הממשלה נתניהו הדגיש את מחויבותו הנחרצת להשבת החטופים: "אנחנו לא מרפים. אנחנו נמשיך לעשות כל מה שאנחנו יכולים בדרך זו או בדרך אחרת. אנחנו מחויבים להשבתם״.
