בג"ץ מקבל היום (שלישי) את עמדת היועמ"שית והמשטרה, ומונע את העברת הנתונים אודות הניידים שהודבקו ברוגלות לידי ועדת החקירה. בהחלטת השופטים, שנחתמה על ידי יצחק עמית, עופר גרוסקופף וחאלד כבוב נכתב: "התקבלה עמדת משטרת ישראל לפיה הנתונים הנוגעים להפעלת המערכת הינם חסויים. בנסיבות אלה, לא מצאנו בשלב זה להורות על העברת הנתונים".
אמש פרסמנו לראשונה כי בהרב מיארה הגישה את תגובתה לבג"ץ בנושא ועדת הרוגלות, בה היא חוזרת על טענתה לפיה יש לדאוג להחלטת ממשלה "חדשה" שתגדר ותצמצם את עבודת הוועדה ותקבע 'מנגנונים' שיבטיחו את "חוקיות פעילותה", על רקע ה"רגישות המשטרית" והצורך בהבטחת "עצמאות" ההליכים הפליליים.

היועצת אמנם משתמשת בשפה מליצית אך דומה כי מדובר במילים מכובסות שתכליתן לעקר ולסרס את עבודת הוועדה כך שלא תוכל לגלות את אשר מיארה רוצה להסתיר.

היועמ"שית מודה: היו חריגות טכנולוגיות נוספות בשימוש ברוגלות
בנוסף, היועצת עדכנה את בג"ץ כי מחלקת הסייבר בפרקליטות השלימה את בדיקת ההדבקה ברוגלות בתיקים המתנהלים בבתי משפט למעט תיקים אחדים, כשבמקביל נמשכת בדיקת התיקים שניהולם כבר הסתיים.
והנה השורה החשובה: "אף בתיקים שנבדקו מאז ההודעה האחרונה נמצאו חריגות טכנולוגיות בשימוש במערכת, אולם עד עתה נמצא כי הן לא הובילו לאיסוף ראיות ששימשו בהליכים משפטיים".
