ח"כ טלי גוטליב העבירה היום (שני) מסר לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ: "כמו שביקשתי להטיל סנקציות אישיות על גורמים בישראל – כך אני מבקשת ממך לפנות לקטאר ולדרוש הסגרה של ראשי חמאס. נראה מה יקרה אז".
גוטליב קראה לנשיא טראמפ לנצל את השפעתו: "אני מבקשת ממך הנשיא טראמפ, תפנה לקטאר שזקוקה מאוד לאישורים ולהכרה הבינלאומית שלך ותדרוש מהם להסגיר אליך את מנהיגי חמאס חוץ".

בנוסף, התייחסה גוטליב לקמפיין "ההרעבה בעזה" והשלכותיו על החלטות הממשלה: "עכשיו אנחנו לוקחים בחשבון את קולות הפנים שיש כאן, את קולות האויבים מבית שמוציאים את דיבת ישראל רעה".
לדבריה, "כל מי שמעז להוציא בתקשורת את המילה 'הרעבה' מקומו אחורי סורג ובריח, כי מדובר בהדהוד שקר גמור. אנחנו תחת אנטישמיות שלא נעלמת לשום מקום, אסור לנתניהו לחכות ללגיטימציה בינלאומית".
