accessibility-icon
share-icon
צילום: אלעד מלכה, משרד הביטחון

כ"ץ בחולון: "אם חמאס לא ישחרר חטופים ייפתחו שערי הגיהינום"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

ג אב ה'תשפה (28.07.25)

83

21

like

3

dislike

שר הביטחון ישראל כ"ץ נאם בטקס במקום פגיעת הטילים האיראניים בחולון • במקום החלו מחאות נגד קיום הטקס, וזאת ברקע הכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה • כ"ץ הצהיר: "אני אומר מכאן בצורה הברורה ביותר ומתכוון לכל מילה ומילה - אם החמאס לא ישחרר את החטופים ייפתחו שערי הגיהינום בעזה"


שר הביטחון ישראל כ"ץ נאם היום (שני) בטקס הריסת המבנים שנפגעו מהטיל האיראני בחולון. במקום החלו מחאות נגדו, וזאת בין היתר ברקע הכנסת הסיוע לעזה בצעד חד צדדי של ישראל. כ"ץ הצהיר: "אני אומר מכאן בצורה הברורה ביותר ומתכוון לכל מילה ומילה – אם החמאס לא ישחרר את החטופים ייפתחו שערי הגיהינום בעזה".

"מנהיגות צריכה לקבל החלטות כדי שתוכל לתמרן ולהשיג את היעדים המרכזיים. זאת מנהיגות ואנחנו אחראים על ההחלטות – ולא מתחבאים מאחורי הפצ"רית ולא מאחורי אף אחד", המשיך שר הביטחון.

<strong>הצהרת שר הביטחון ישראל כ"ץ בטקס הריסת שני המבנים שנפגעו מטיל איראני בחולון |</strong> חדשות 14

"בחרתי ליטול חלק במעמד הזה כדי לומר לכם כשר הביטחון של מדינת ישראל: איננו שוכחים לרגע את המחויבות שלנו לחזית העורף, שהיא חלק בלתי נפרד מהשלמת ההישגים של מבצע 'עם כלביא' – להמשיך ולפעול בנחישות ובלב פתוח למען כל אזרח ומשפחה שנפגעו במערכה – ולהביא בשורה של התחדשות וצמיחה מחדש בכל אתר במדינה שספג פגיעה".

לדבריו, "אנחנו פועלים בעזה במלוא העוצמה. קודם כל המטרה החשובה היא להביא לשחרור החטופים. אנחנו פועלים בכל דרך שתגן על החטופים ותאפשר יחד עם זאת את השגת המטרה השנייה, וזו הכרעת החמאס, הכנעת החמאס, ולוודא שאויב מהסוג הזה לא ישכון כאן בדרום מדינת ישראל וימשיך לאיים עלינו".

שר הביטחון במרץ: "נפתח את שערי הגיהנום על רצועת עזה"

שר הביטחון: "נפתח את שערי הגיהנום על רצועת עזה"

שר הביטחון: "נפתח את שערי הגיהנום על רצועת עזה"

7
18.03.25|שמואל קוגן

למרות שאתמול הוחלט על הפוגות בלחימה לצורך הכנסת כמויות של סיוע הומניטרי לרצועה בעד חד צדדי מישראל, כ"ץ חזר על הצהרתו מחודש מרץ – והדגיש: "אני אומר מכאן, בצורה הברורה ביותר ומתכוון לכל מילה ומילה – אם החמאס לא ישחרר את החטופים, ייפתחו שערי הגיהינום בעזה. מעבר למה שעושים בעוצמה רבה, נעשה, ונעשה עוד הרבה יותר".

"נגן על החטופים ונפגע בכל מה שקשור לחמאס עד שישחרר את החטופים. אנחנו נעשה הכול. אנחנו פועלים בעוצמה, כדאי שתדעו. כאשר צריך להיכנס לאזור, לחאן יונס, קודם כול נותנים התראה לתושבים, מוודאים שאין חטופים, נותנים התראה לתושבים הפלסטינים להתפנות ואחרי זה פועלים מהאוויר, מהיבשה ואם צריך גם מהים – לפגוע בכל איום על חיילי צה"ל".

"הפסקתם את הלחימה? תסבירו לציבור ותחזירו אותנו הביתה"

"הפסקתם את הלחימה? תסבירו לציבור ותחזירו אותנו הביתה"

190
27.07.25|אדם מיכלשווילי

"כל בניין וכל דבר נפגע על מנת שלא לסכן את חיילי צה"ל. וכשחיילי צה"ל נכנסים ומטהרים את האזורים, הם לא יוצאים החוצה כמו קודם, הם נשארים ומורידים את האיומים מעל ומתחת לפני הקרקע, על מנת שלחמאס לא יהיה לאן לחזור ולאיים", המשיך.

"זו מלחמה מורכבת מעבר למה שנעשה בעבר, וכמו שאמרתי, אנחנו מתקרבים בשלבים. צריך לקבל החלטות. מדי פעם מנהיגות צריכה לקבל החלטות – מה אתה משחרר בסיוע, מה אתה לא משחרר, כדי שתוכל לתמרן ולהשיג את היעדים המרכזיים שלך. זאת מנהיגות ואלה החלטות, ואנחנו אחראים על ההחלטות – ואנחנו לא מתחבאים מאחורי הפצ"רית ולא מאחורי אף אחד, וצה"ל ממלא את ההנחיות שלנו בגבורה, ואנחנו מקבלים החלטות, שומעים את הכול ומקבלים החלטות".

"המטרה שלנו היא להחזיר את החטופים, להביס את החמאס ואנחנו בעזרת השם נשיג גם את המטרות האלה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News