ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (ראשון) בבסיס חיל האוויר רמון יחד עם שר הביטחון ישראל כ"ץ ומפקד חיל האוויר האלוף תומר בר. בין היתר התייחס רה"מ לסיוע ההומניטרי בעזה ולמלחמה נגד ארגון הטרור הרצחני חמאס.
"אנחנו נלחמים ברצועת עזה. לצערי יש לנו פצועים, יש לנו גם חללים", אמר נתניהו, "אני שולח תנחומים למשפחות ואיחולי החלמה לפצועים. אבל שיהיה ברור – אנחנו נשיג את היעד. אנחנו נחסל את החמאס".

"כדי להשלים את היעד הזה, וגם את שחרור חטופינו, אנחנו מתקדמים בלחימה ומנהלים משא ומתן. בכל נתיב שנבחר, נצטרך להמשיך לאפשר כניסה של אספקה הומניטרית מינימלית. עשינו את זה עד עכשיו", אמר ראש הממשלה.

שר הביטחון במסר לחמינאי: "ידנו הארוכה תגיע שוב לטהרן"
"אבל האו"ם מייצר תירוץ ושקר על מדינת ישראל. הוא אומר: 'לא נותנים להיכנס עם אספקה הומניטרית'", תקף רה"מ, והבהיר: "נותנים. יש צירים מאובטחים. כל הזמן היו, אבל היום זה רשמי. לא יהיו יותר תירוצים. אנחנו נמשיך להילחם, אנחנו נמשיך לפעול עד שנשיג את כל יעדי המלחמה שלנו – עד הניצחון המוחלט".

