דיווח בפוקס ניוז האמריקאי: לפחות 11 בני אדם נפצעו במהלך השבת בעקבות מסע דקירות ברשת המזון וולמארט במישיגן, כך לפי המשטרה. חשוד נעצר, הרשויות ממשיכות לחקור את האירוע.
האירוע אירע ביום שבת אחר הצהריים. 11 בני אדם אושפזו בבית החולים לאחר שנדקרו בוולמארט במישיגן. שריף מחוז גראנד טרברס, מייקל שיא, אמר כי גבר בן 42, שפעל לבדו, נכנס לחנות בטרברס סיטי ודקר כמעט תריסר אנשים באמצעות סכין מתקפלת.
Armed citizens intervened to stop a knife-wielding attacker targeting shoppers at a Michigan Walmart today.
This is a perfect example of why the 2nd Amendment is needed and is Absolute.pic.twitter.com/CfqJSJqiWF
— 🇺🇸 Ryan 🇺🇸 (@Ryan_In_Mi) July 27, 2025
החשוד נעצר ללא פגע תוך דקות. אזרחים בוולמארט סייעו גם כן לעצור את החשוד ולטפל בקורבנות. לפי דיווחים ברשתות החברתיות, חלקם היו חמושים. בית החולים הסמוך, מונסון הלת'קר, מסר כי חמישה מהקורבנות במצב קשה, ושישה במצב קריטי. משרד השריף אישר כי הקורבנות לא היו כוחות חירום או עובדי הרשת.
בהצהרה ל"פוקס ניוז דיגיטל", דובר וולמארט, ג'ו פנינגטון, אמר כי "אלימות כזו אינה מקובלת". הוא כתב: "מחשבותינו עם הפצועים ואנו אסירי תודה על הפעולה המהירה של כוחות ההצלה", והדגיש, "נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות אכיפת החוק במהלך החקירה שלהם".
מושלת מישיגן גרטשן ויטמר כתבה פוסט בחשבון ה-X – והבהירה כי היא ממשיכה לעקוב אחר התפתחות האירועים: "אני בקשר עם רשויות אכיפת החוק בנוגע לחדשות הנוראיות מטרברס סיטי", ציינה ויטמר, "מחשבותינו עם הקורבנות והקהילה הסובלת ממעשה האלימות האכזרי הזה. אני אסירת תודה לכוחות החירום על תגובתם המהירה ולתפיסת החשוד".
