גבר כבן 30 נהרג היום (שבת) בשריפה שפרצה בארבעה אוטובוסים בחניון בבת ים. כוחות המשטרה יחד עם כוחות כב"ה הגיעו מיד לזירה והחלו בפעולות כיבוי והצלה. מחקירה ראשונית עולה כי לא מדובר באירוע על רקע חבלני. נסיבות האירוע נבדקות.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, דיווחו על גבר כבן 30 עד 40 ללא סימני חיים עם כוויות ושאיפת עשן ונאלצו לקבוע את מותו. ניצב חיים סרגרוף, ממ"ז ת"א יחד עם תת-ניצב דניאל חדד, מפקד מרחב איילון קיימו הערכת מצב בזירת האירוע. מפקד מחוז דן, תת טפסר אורן שישיצקי, הורה על הקמת צח"מ מחוזי לבחינת נסיבות המקרה.
מפקד המשמרת רב רשף אושרי בסון סיפר: "בהגיענו למקום הבחנו בעשן שחור סמיך המיתמר מתוך 4 אוטובוסים העולים באש. ביצענו כיבוי בשלוש גזרות עבודה, תוך סריקות מקיפות לאיתור לכודים ומניעת התפשטות האש. במהלך הסריקות התגלתה גופה".

חובש מיחידת האופנועים של מד"א כפיר ורסנו סיפר: "נקראנו לחניון אוטובוסים בבת ים בעקבות דיווח על אוטובוס שעולה באש. כשהגענו לזירה ראינו אש ענקית ועשן כבד מאוד שעולה מהמקום ואת השריפה מתפשטת לאוטובוסים נוספים במקום.
"לאחר פעולות ממושכות של כיבוי הדליקה בוצעו סריקות באוטובוסים השרופים, בהלך הסריקות איתרנו גבר בערך בשנות ה-30 המאוחרות לחייו כשהוא מחוסר הכרה, על גופו סימני פיח וכוויות קשות ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".
