מבצע "עם כלביא" אומנם הסתיים, אולם המוסד ממשיך היום (שישי) להתסיס את השטח ואת העם האיראני נגד המנהיג העליון עלי חמינאי, זאת על רקע המחסור החמור במים שפקד את המדינה והפסקות החשמל שמתקיימות שם באופן כמעט תדיר.
בציוץ שפורסם ברשת X בחשבון המוסד בפרסית נכתב: "איך מנהיג יכול להנהיג כשהוא ישן חצי מהיום והחצי השני הוא בזבוז של סמים? מים, חשמל, חיים!".
چگونه یک رهبر میتواند رهبری کند وقتی نصف روز می خوابد و نصف دیگر روز از مصرف مواد نعشه است؟
آب، برق، زندگی!— Mossad Farsi (@MossadSpokesman) July 25, 2025
בפוסט נוסף ממוקדם יותר השבוע, אפילו נרמז על התקוממות אזרחית בשל המחסור בתשתיות במדינה: מר חמינאי, כנראה שכחת מהו איראני גאה, כועס וצמא. מלחמת 12 הימים תיראה לך כמו משחק ילדים". בציוץ אחר וקצר נכתב: "תנו לאנשים מים נקיים וזורמים – עכשיו!".
آقای خامنهای، احتمالاً فراموش کردید که ایرانی مغرور، خشمگین و تشنه چیست.
جنگ ۱۲ روزه مثل یک بازی کودکانه به نظرتان خواهد رسید— Mossad Farsi (@MossadSpokesman) July 23, 2025
בשורת ציוצים אחרת אף נרמז על הפעילות של המוסד במדינה: "איראן היא מדינה מדהימה, גם ממעוף הציפור וגם מהקרקע", נכתב באחד. בפרסום אחר נכתב: "אנו מכחישים מכל וכל את השמועות על מותו של חמינאי. אנו חוזרים ומדגישים: הוא חי".
