accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

ראש המודיעין בארה"ב: "ממשל אובמה שיקר כדי לפגוע בטראמפ"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כז תמוז ה'תשפה (23.07.25)

9

3

like

0

dislike

ראש המודיעין הלאומי, טולסי גאבארד, טענה היום בתדרוך בבית הלבן כי קיימות הוכחות כתובות לכך שממשל אובמה, כולל ראשי קהילת המודיעין, שיקר לציבור האמריקאי כאשר טען שרוסיה ניסתה להתערב בבחירות לנשיאות 2016 לטובת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ


ראש המודיעין הלאומי, טולסי גאבארד, טענה היום (רביעי) בתדרוך בבית הלבן כי קיימות הוכחות כתובות לכך שממשל אובמה, כולל ראשי קהילת המודיעין, שיקר לציבור האמריקאי כאשר טען שרוסיה ניסתה להתערב בבחירות לנשיאות 2016 לטובת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

לדבריה, מדובר ב"נרטיב מאולץ" שנבנה במכוון כדי לפגוע בלגיטימציה של טראמפ עוד לפני השבעתו, תוך "פוליטיזציה בוטה של המודיעין ומניפולציה מכוונת". גאבארד הדגישה כי כל המסמכים שנחשפו לאחרונה תומכים במסקנה הזו. לדבריה, "הם ידעו שההערכה של קהילת המודיעין שקרית – ובכל זאת מכרו אותה לציבור כאמת".

maximize-image
נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה | צילום: שאטרסטוק

גאבארד האשימה את הנשיא לשעבר אובמה וראשי מערך הביטחון הלאומי בכך שהובילו את היוזמה להכפיש את טראמפ, וכי ההשלכות עלולות להיות פליליות עבור משרד המשפטים וה-FBI. היא גם ביקרה את אובמה ישירות ואמרה כי הוא "מתרגל את אמנות ההסטה".

בהצהרתה הבטיחה כי מסמכים נוספים בנושא ייחשפו ביום שישי הקרוב, והוסיפה: "כולם חוזרים ומאשרים את אותו הדיווח – ממשל אובמה ביצע מניפולציה של המודיעין כדי לקדם שקר מסוכן, שפגע בדמוקרטיה האמריקאית".

עקבו אחרינו גם ב-Google News