לאחר השבתה של מספר חודשים בשל המצב הביטחוני בישראל, קבוצת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיעה על חידוש הטיסות לישראל החל מה-1 באוגוסט. במסגרת החזרה לפעילות, יפעלו שוב טיסות יומיות בקווים מפרנקפורט, מינכן ווינה לנמל התעופה בן גוריון – ובכיוון ההפוך.
החידוש כולל את שלוש חברות התעופה המרכזיות בקבוצה: לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ולופטהנזה קרגו. בהודעת החברה נמסר כי ההחלטה התקבלה לאחר הערכת מצב מחודשת, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות בישראל ובגרמניה, ולנוכח הדרישה מצד הנוסעים והקהילה העסקית לחידוש הקווים.
חברת בריסל איירליינס, הפועלת תחת קבוצת לופטהנזה, צפויה לחדש את טיסותיה בקו שבין בריסל לתל אביב ב-13 באוגוסט.

בחודשים האחרונים הושעו טיסות רבות לישראל מצד חברות זרות בשל המצב הביטחוני בדרום ובצפון הארץ, וההחלטה של קבוצת לופטהנזה לשוב לפעילות מסמלת צעד חשוב לקראת התאוששות בתחום התעופה הבינלאומית לישראל.
בקבוצה הדגישו כי נושא הבטיחות ימשיך לעמוד בראש סדר העדיפויות, וכל הטיסות יבוצעו בהתאם להנחיות הבטיחות והביטחון הנהוגות.
