שר החוץ גדעון סער נפגש הערב (רביעי) עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. השניים שוחחו על על מלחמת רוסיה-אוקראינה, היחסים בין ישראל לאוקראינה ועל נושא איראן.
בהודעה המלאה מטעם שר החוץ נכתב: "שר החוץ גדעון סער נפגש לפני שעה קלה בקייב עם נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי. הפגישה התקיימה באווירה ידידותית וברוח טובה.

במהלך הפגישה שוחחו השניים על חשיבות הידוק היחסים הבילטרליים בין ישראל לאוקראינה, על המלחמה המתמשכת באוקראינה, וכן על ההתפתחויות במזרח התיכון – בדגש על סוגיית איראן.
השר סער קרא לנשיא זלנסקי לפעול לקידום הכרזה בפרלמנט האוקראיני על משמרות המהפכה האיראניות כארגון טרור. בנוסף, הדגיש את הצורך בהפעלת מנגנון ה-SnapBack על ידי מדינות ה-E3 – גרמניה, צרפת ובריטניה – ובחידוש הסנקציות נגד איראן.
במהלך הפגישה העביר סער לזלנסקי את דוח פרויקט "דינה", העוסק בפשעי האונס והאלימות המינית שביצע ארגון חמאס במהלך מתקפת 7 באוקטובר. קודם לכן, ביקר סער באתר ההנצחה בבאבי יאר, והביע הערכה כלפי זלנסקי על מחויבותו לשימור זיכרון השואה ופועלו בנושא"
