כוחות אוגדה 210 וחיל הרפואה חידשו היום (רביעי) את הפעלת המתקן הקדמי הנייד למיון וטיפול בפצועים באזור הכפר חצ'ר שבדרום סוריה, לאחר שהיה סגור בשבועות האחרונים.
המתקן מעניק מענה רפואי נרחב לאוכלוסייה הדרוזית-סורית, ומציע טיפולים רפואיים הן בשגרה והן בטראומה. בצה"ל מדגישים כי פתיחת המתקן מתבצעת כחלק מהמאמצים לשמירה על היציבות במרחב הגדר, תוך שיתוף פעולה עם המשטרה.

בתוך כך, אמש עצרו כוחות אוגדה 210 ויחידה 504 מספר חשודים בדרום סוריה, בחשד למעורבות בסחר באמצעי לחימה. המעצר בוצע בעקבות אינדיקציה מודיעינית, ובמהלך המבצע נתפסו כמויות גדולות של אמל"ח שהוחרמו.
