שר המשפטים יריב לוין התארח הערב (שלישי) אצל פתחי ושי והתייחס לנושא חוק הגיוס ולמצב הדחת היועמ"שית. לדבריו, ניתן לגשר על הפערים עם הציבור החרדי בנוגע לחוק הגיוס. לוין טען כי אדלשטיין לא עמד בסיכומים עליהם דובר טרם מבצע "עם כלביא". בנוגע ליועמ"שית ציין שר המשפטים כי גם אם בג"ץ יחליט שלא ניתן להדיח את בהרב מיארה, יש להפסיק ולעבוד איתה.
על היועמ"שית אמר לוין: "בשבוע הבא אנחנו בשעה טובה מביאים את הנושא להצבעה בממשלה, אחרי שעשינו תהליך מסודר, ותהליך כזה הוא מטבעו לוקח זמן, ואני מקווה שהממשלה תקבל לפחות את עמדתי, שאי אפשר לעבוד ככה. היועצת המשפטית לממשלה הזו עושה הכול הפוך מתפקידו של יועץ משפטי אמיתי לממשלה, והיא צריכה ללכת הביתה.

"הממשלה קיבלה כבר לפני שלושה חודשים החלטה פה אחד, על דעת כלל השרים, שקבע שהיועצת המשפטית הזו, אין אמון בה, אין יכולת לעבוד איתה, על בסיס חומר ראיות עצום, ועל הבסיס הזה אני חושב שהקביעה שאם הממשלה ברוב של לפחות 75% מהשרים תחליט שהגיע הזמן לשים לזה סוף, אני לא חושב שמישהו יכול לחלוק על כך".
לוין ציין כי הוא מקווה שבג"ץ יבין זאת, אך גם אם לא הממשלה צריכה להמשיך ולפעול: "אני חושב שבכל מקרה, מבחינתנו, העמדה צריכה להיות חדה וברורה. היא יותר לא באה לישיבות ממשלה, היא יותר לא מוזמנת לישיבות קבינט, יותר לא מניחה עמדות, ואז תמנו ישר יועץ חדש. ואנחנו נפעל בדרך המסודרת למנות יועץ, ואני חושב שכך צריך להיות.

"אגב, צריך שיהיה יועץ רציני, ואדם שבעיניי אחד התפקידים החשובים שלו יהיו לנסות לגשר על הפערים והמתחים שישנם, ולא לעשות מה שעושה גלי בהרב מיארה כל הזמן, רק להעמיק את המתח ואת הקרעים".
שר המשפטים אף התייחס לחוק הגיוס ואמר כי: "אני מוכרח לומר לכם את האמת. לא רק שאפשר לפתור את העניין הזה, חייבים לפתור אותו, ואפשר היה גם לעשות את זה כבר מזמן עם קצת רצון טוב. ואני גם אגיד דבר שבעיניי הוא חשוב. תראו, יש לנו הזדמנות היסטורית להסדיר את הדבר הזה שהוא גם מייצר קרעים מאוד גדולים, וגם צריך לומר הוא חיוני לביטחון ולצבא.
"אני יכול להגיד דבר אחד, ערב מבצע עם כלביא, היה סיכום עם עקרונות, והעקרונות האלה הם עקרונות שהיו מביאים גיוס משמעותי, ומצד שני גם כמובן שומרים על דברים שחשובים לציבור החרדי. והסיכום הזה לא קוים לאחר המבצע. צריך לשאול את יולי אדלשטיין מדוע זה לא קרה. אני חושב שאין שום סיבה לא לקיים את הסיכום הזה. צריך לחזור בדיוק להבנות שהיו ערב מבצע עם כלביא ולבצע אותם".
