בשירות המטאורולוגי הודיעו היום (שלישי) כי שיאו של גל החום עוד נמצא לפנינו, כאשר, עומסי החום הכבדים הורגשו כבר היום ברחבי הארץ. בירושלים נמדדו 34.7 מעלות.
מחר ומחרתיים הטמפרטורות יוסיפו לעלות בעוד 1-2 מעלות. גל החום יגיע לשיאו בתחילת השבוע הבא, כאשר יום ראשון צפוי להיות היום החם ביותר ב-2025 עד כה, עם טמפרטורות של 38 מעלות בהרי הצפון, 40 בשפלה ו-46 באזור ים המלח.
סיומו של גל החום הממושך צפוי רק ביום רביעי הבא אז יתחילו הטמפרטורות לרדת.
