רינו צרור, מגיש בגלי צה"ל, עורר היום (שלישי) זעם ברשת החברתית X כשהתייחס לקמפיין התקשורתי המנסה לייצר כאילו ישנו "רעב בעזה". פאנליסט הפטריוטים יותם זמרי השיב לו: "היכולת שלהם גם להרגיש "חסידי אומות עולם" וגם לשדר בתחנה של הצבא שלטענתם מרעיב ילדים קטנים ומסכנים בעזה זה פרייסלס".
צרור כתב: "כל מערכת חדשות, כל מערכת עיתונאית, שאינה מספרת על הנעשה בעזה, ושאינה מתארת כראוי ובמדוייק את ההתרחשות במחוזות הגיהנום, מועלת בתפקידה. זה פשוט. בתמונה, בקול או במילה הכתובה. כל מה שנעשה בעזה, כולל רעב, נוגע ומשפיע ישירות על כל איש ואישה בישראל. וזו החובה העיתונאית הראשונה. להציג את המציאות".

דבריו של צרור, המגיש תוכנית יומית בתחנה הצבאית, עוררו ביקורת חריפה. גולשים רבים תהו כיצד ייתכן ששדרן בתחנת הרדיו הרשמית של צה"ל בוחר למקד את "חובתו העיתונאית הראשונה" במתרחש בעזה, תוך התעלמות כמעט מוחלטת מהסיבה שבגינה צה"ל פועל שם – הטבח האכזרי של השבעה באוקטובר והחזקתם של אזרחים וחיילים ישראלים בתנאים קשים ביותר בשבי.
