ח"כ טלי גוטליב תקפה היום (שלישי) את יו"ר ש"ס אריה דרעי בריאיון ל"על הבוקר": "אני לא אחבק ואלטף את אריה דרעי, שעשה טעות כשבחר להתיישר מול חסידות גור. אף אחד לא עושה לי טובה כשהוא נשאר בממשלה הזו".
לדבריה, "חובתם לשמור על העם ועל חוסנה של המדינה – כדי שנוכל להמשיך להכניע את אויבינו. רוצים לשחק משחקים פוליטיים של גן ילדים? אני לא לוקחת בזה חלק".

גוטליב הדגישה את הסכנה בהקמת ממשלת שמאל: "תהיה פה איזושהי ממשלה שתישען על קולות האחים המוסלמים. מנסור עבאס הנחמד, שמאחורי הנחמדות שלו הוא שייך לעמותת 48 – שלפני שבוע פורקה בהחלטת בית משפט, כי הוכח שהיא תומכת בטרור".
