דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, התייחסה הערב (שני) לדו"ח הביניים של הקונגרס, לפיו ממשל ביידן שלח כמעט מיליארד דולר לארגוני שמאל בישראל: "לא מפתיע אותי שהממשל הקודם העביר מיליארדי דולרים מחוץ לארה"ב למטרות חסרות תועלת שלא מקדמות את האינטרסים של אמריקה".
לוויט אמרה את הדברים במענה לשאלתה של כתבתנו ליבי אלון: "על פי דו"ח של הקונגרס, ממשל ביידן שלח כמעט מיליארד דולר מכספי משלם המסים לארגוני שמאל בישראל כדי להפיל את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. מהי תגובת הבית הלבן?"
"ראינו הרבה מזה", הוסיפה לוויט, "ולכן הממשל הנוכחי מתמקד בהחזרת הכסף הזה ובהבטחה שהממשל האמריקני יוציא את כסף משלם המיסים האמריקני למטרות ולצרכים של אמריקה".
