אבי מעוז תקף היום (שני) את הממשלה שלדבריו "לא נלחמת בדייפ סטייט, לא עוצרת את שיתוף הפעולה עם קרן וקסנר, וביחס למלחמה – אין שום הובלה להכרעה בעזה".
מעוז טען לכשלים במשא ומתן מול החרדים: ״אי אמון על כך שפקודת גיוס החרדים לא נכנסה כפקודות מטכ״ל, אי אמון על כך שהממשלה לא מעבירה חוק גיוס בהסכמת החרדים״.

נאומו של מעוז מגיע על רקע ביקורתו החריפה תקופה ארוכה על התנהלות הממשלה סביב המאבק בדיפ-סטייט, ואף בשל כך אף עזב את הקואליציה לפני כארבעה חודשים.
כזכור, מעוז התפטר מהממשלה בטענה כי מרבית ההבטחות וההסכמים הקואליציוניים שנחתמו עמו לא קוימו, ובפרט בשל אפליית תקציבית מתמשכת כלפי מוסדות החינוך של הציבור הדתי-לאומי.
